Jag har gjort det igen!

Försovit mig alltså...Vaknade 20 min innan barnens skolbuss skulle gå! Vi hann trots allt! Killarna satte verkligen fart på morgonen. Tur det för hade de missat bussen hade jag inte kunnat köra dem till skolan eftersom Hunken har den fungerande bilen till jobbet. Ibland finns det nackdelar med att bo på landet.

Igår blev jag utsläppt ur huset=) Vi åkte en sväng till Västerås och handlade lite samt åt på Max. Klarade att hålla mitt bs på en riktigt bra nivå hela kvällen trots den onyttiga middagen, sånt gör mig glad. Tyvärr sjönk jag ganska lågt vid läggdags och fick trycka i mig två smörgåsar, det gjorde att jag vaknade med 12,0...
Tänk vad mycket det gjorde för mig att få komma iväg ändå. Slippa se dessa väggar, slippa laga mat och slippa stressa. Jag hade en riktigt bra kväll igår och för första gången på länge kände jag mig ganska tillfreds med tillvaron. Måste börja ta mig för saker igen så att jag känner lite glädje!

Idag står det tvätt och plock på schemat. Träning med Nisca ikväll efter förmåga. Kan inte träna med hennes favvoleksak (en snörboll) då jag får riktigt ont i axeln av kampande men min lilla tjej verkar förstå att matte är ganska skör just nu så hon nöjer sig med att få godis som direkt belöning. Efter träningspasset brukar Storis få leka en stund med henne och snörbollen! Ljuvligt att se på=)

Tvättmaskinen beter sig fortfarande konstigt, man måste tömma ur vattnet manuellt, antar att det är något stopp i avloppsslangen. Kan förstå om det blivit det efter att vi tvättat kläder nu när alla tre hundarna fäller päls. Hunken får i uppgift att kolla i eftermiddag=)

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Skönt du blev utsläppt även om det var för en stund=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback