Facelift

Idag har min bil fått ett facelift, ny framruta=) Den börjar likna en bil igen, tjohooooo!!!

Var det det någon som trodde att jag hade fått ett facelift?? Nänä, mina surt förvärvade pengar går åt till att bevara skönheten på räserbilen=))

Försov mig imorse och skulle naturligtvis in till stan på ett viktigt möte...Hade 4,8 mmol/L när jag vaknade. När jag stannade bilen utanför mötet hade stressen givit mig 18,8 istället, blä!!! Vet ju vad det beror på iaf.

Eftermiddagen kommer att ägnas åt....ingenting. Vi ska ta denna lediga (barnen har studiedag) dag precis som den kommer. Lite småplock, lite lathet och en hel del skoj hoppas jag. Ska spela guitarhero med Storis, han gillar när han kan spöa mig ordentligt, jag kan inte spela ordentligt med min onda axel, ha ha ha!

För övrigt har jag nedräkning till 16/11 varje dag, längter efter att få sätta pump igen!!! Tjatet kommer att fortsätta fram tills det är dags=)

Ser att det har tillkommit några läsare=) Välkomna! Undrar så vilka ni är, lämna gärna en kommentar och vad ni vill läsa om!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback