Envisa sjuka!

Mår fortfarande riktigt dåligt, feber och halsen känns som ett blodigt sandpapper. Blir inte mycket bloggande kan jag säga=/

Ibland känns det riktigt jäkligt med den här sjukdomen. Jag menar, är man sjuk får man vara hemma från jobbet, minska arbetsbelastningen...men med Diabetes så ökar belastningen när man är nere för räkning. Jag önskar såååå att jag bara kunde lägga mig under täcket och bara sova men som mitt bs är nu så måste jag ta varje halvtimma för att inte sticka iväg för mycket. Ligger konstant någonstans mellan 12-15 trots en massa extra insulin...är så sugen på honungste men vågar inte riktigt...

Bloggar mer när orken finns!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så ligger jag med när jag är sjuk =( Det är jobbigt!

Men sticker du dig varje halvtimme då??

usch hoppas att du mår bättre snart o att sockret går ner.. det gör det ju när du blir frisk =)

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback