Bitterljuva måndag...

Idag skulle min älskade mamma ha fyllt 56 år om hon varit i livet. Tyvärr gick hon bort i cancer 2001 och jag kan säga att jag saknar henne otroligt mycket ännu...

Morgonen blev kaotisk. Vi skulle fixa in min bil till glasmästaren för rutbyte. Egentligen skulle vi ha kört in den redan i fredags men då var batteriet dött naturligtvis, den har ju stått still sen 20 Juli... Laddade batteriet under helgen och skulle köra upp bilen på en dollykärra, då har bromsarna rostat fast...ordentligt. Hunken stod i kylan och bankade och bankade...efter många om och men kunde vi köra in den=) Nu är rutan bytt och bara en massa bucklor kvar att fixa...

Eftersom det tog så lång tid att fixa bilen imorse så glömde vi helt bort att jag tagit med ett gravljus som vi skulle sätta i minneslunden på mammas födelsedag=( Kom på det när Hunken åkt till jobbet med bilen så det blir inte idag...kändes ledsamt men jag har tänt ett ljus här hemma ikväll.

Bs har varit ok idag=)

Nu ska jag lägga barn!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback