Kvällsblogg...

Idag har det inte hänt så vidare värst mycket...men det gjorde det inte igår heller, eller dagen innan det osv osv...jag gillar rutiner så jag fortsätter med händelselösa dagar jag...

Har varit på vc och konstaterat att nacke och axel kommer att ta sin lilla tid att läka=( Några veckor, månader, han kunde inte säga...Har fått andra (starkare) tabletter och order att börja med sjukgymnastik asap! Slottspraktiken öppnar på måndag och jag hoppas på en tid snabbt...

Har haft myskväll med barnen då hunken jobbar i vanlig ordning. Så jävla typiskt att han har et 10-nätterspass precis när jag behöver honom som mest. Jag hatar att vara beroende av andra människor...Sitter här i urskogen och kurar, utan bil, utan ork och utan tålamod=( Två veckors sömnlösa nätter och ständig smärta börjar göra sig påminda nu. Ha, nu är jag bitter!

Nu ska jag titta på tv...igen...

Tjng!

Kommentarer
Postat av: jessie

Bara ringa om det är något el om du bara vill ha lite gulligt sällskap=) kram

2010-08-01 @ 00:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback