Idag har jag varit busig...

eller rättare sagt inatt=)

För första gången sedan jag kopplade in pumpen har jag struntat i att ställa klocka och ta mitt blodsocker 2 gånger på natten. Värdena har ju uteslutande varit bra (ett avvikande pga av en rekyl från ett lågt kvällsvärde) så igår bestämde jag mig för att helt enkelt låta mig själv sova, nice!!

Eller nice hade det ju varit om jag inte glömt att informera Hunken om detta, vid ett flertal tillfällen inatt har han ruskat på mig för att påminna om mitt blodsocker, jag har bara mumlat till svar i min sömndvala så han har fortsatt och fortsatt att väcka mig. Ha ha ha! kommunikation...

Han är snäll den där Hunken på många sätt och vis. Även om han plågat mig med väckningar flera gånger under natten är det ju i all välmening=) Imorse när jag klev upp hade han ju redan åkt till jobbet men vad hittar jag? Om inte en brinnande brasa i kaminen, helt underbart! Det är ganska kallt och dragit i vårat hus, det är ju trots allt mer än 100 år gammalt. Det är riktiga springor mella brädorna i trägolvet och dragit runt fönstrena men att ha kamin och vedspis väger upp detta med råge, så mysigt på vintern!

Nu ska jag ge Mini lite nässpray och alvedon! Sen blir det kaffe!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: emmet

ja men det förstår jag att du ser fram emot, spännande ju :) hoppas att det har sänkt sig :) men det tror jag när jag ser din blodsockerkurva i bloggen, bra kämpat! :D

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback