Fredag igen...

Veckorna flyger iväg här=)

Igår hade jag en helt perfekt blodsockerdag, är så himla glad att allt jobb verkar löna sig äntligen. Har ju haft en tuff period med att landa på normalvärden, det har varit plågsamt för kroppen som är van med betydligt högre värden, men nu verkar det inte påverka mig så mycket längre.

Idag ska jag hälsa på min pappa på lasarettet, han ligger inne för oförklarig hög sänka och en del andra symtom... Man utreder just nu om det kan röra sig om en reumatisk sjukdom eller en tumör=( När jag ser på min pappa idag kan jag ju se tecken på fysisk sjukdom, han har gått ner i vikt mycket på lång tid, tappat mycket ork och styrka mm. Med tanke på hur statistiken ser ut bakåt i vår släkt när det gäller cancer så är jag i dagsläget inte optimistisk...Jag har redan suttit vid min mammas dödsbädd och vakat pga av denna jäkla skitsjukdom och helt ärligt...det känns jättetungt att tänka på att gå igenom det en gång till med min enda kvarvarande förälder... Nu är det ju inte på långa vägar klart utrett så jag ska inte ta ut något i förskott men oron finns där lik förbannat...Önskar så hett att jag om några dagar kan skriva att det var något ofarligt som lätt går att bota!

För övrigt har vi bestämt oss för att ha en lugn helg här hemma med så lite som möjligt planerat, det behövs så att Mini och Hunken kan få kurera sig friska från den envisa förkylningen de dras med...

Ta vara på varann där ute!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Nej fyy va hemskt men som sakt vi får alla hålla tummarna för att det är något ofarligt han fått.

Vet precis hur du känner det gumman eftersom vi båda suttit i samma båt tyvärr=( Finns här om du vill tala el om du bara vill ha lite sällskap... promenad kanske med Lilly o Nischa snart.(ursäkra stavning)

Hälsa din pappa så jätte mycket från oss kram

2010-12-03 @ 09:12:03
Postat av: Hanna

Tack Jessika!! Sikta in oss på att ses nästa vecka=) Kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback