Inte bortskämd...

med att båda barnen är på vift varje vardag...eller på vift...de är ju i skolan så klart=)

Helt plötsligt har jag lite egentid, det är inte fy skam ju=)

Väntar på att VC ska ringa mig, jag måste kolla upp min arm, den gör ont! Nästan pinsamt att kliva in där igen med ny skada. Känner mig lika tursam som Kalle Anka är i jämförelse med Alexander Lukas...

Igår var jag på bassängträning, 20 minuter orkade jag. Alltså sen sa axeln ifrån ordentligt så det var bara att kliva upp. Men skönt var det att vara nästan tyngdlös ett tag, främst för nacken, i vattnet kändes det inte som mitt huvud vägde 20 kg=) Trodde väl ändå aldrig att jag skulle ha sån träningsvärk som jag har idag efter 20 min träning. Pinsamt ju!

Regnet ser ner här vilket innebär att jag kan stanna inne med gott samvete idag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback