God morgon!

..eller något. Jag sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig.Efter ett gallstensanfall from hell igår tröttnade jag på denna dagliga plåga och bestämde mig för att dagens göra skulle bli att söka till vc och eventuellt få en operationstid så jag blir av med skiten. Är så trött på att inte kunna äta något alls utan att känna av den #¤%/#¤/ gallan.

Som det ser ut idag kan jag inte äta: Mat som innehåller mjölk, lök, ägg, feta saker, kryddor, rött kött, nötter, fullkorn, äpplen, paprika, gurka, kaffe (fast det dricker jag ändå), läsk, majonäs, bönor, fläskkött, korv, bacon, köpta köttbullar osv osv...Inte lätt att hitta en passande meny då.

Nu ska jag ta på mig min allvarliga min och hitta argument för detta, det är inte det lättaste att få en tid på vc. Deras svar brukar oftast vara att ta en alvedon och ha högt under huvudet :-/

Vi får se om jag lyckas vara hårdnog.

För övrigt är allt bra här, ser fram emot att få vara lite ledig ett tag, jobbar sista passet idg för veckan,mmmm....

Skriver mer ikväll.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback