Jösses va trött jag är nu...

..jobbfesten igår var toklyckad. Det var jag och en arbetskamrat som fixat till den med viss hjälp av några andra. Ingen viste att det var vi som hade gjort den förrän vi kom dit, klockrent! Idag har jag varit rätt trött men faktiskt inte så bakis, kan ju bero på att jag la mig kl 0500 imorse (då hade jag hunnit nyktra till ganska mycket) och gick upp vid 0800 igen för att ta en dusch och bege mig in till stan för att städa och lämna nyckeln till lokalen vi varit i.
Nu ska jag bara slappa ikväll och imorgon bär det av till jobbet, delad tur (eller otur;-) är det som gäller.

Storis sitter bredvid mig och räknar matte för fulla muggar, han har själv valt att ta hem boken över helgen för att göra ut den innan skolan slutar. Mamma i huset är stolt över honom vill jag lova!

Nu ska jag plocka unden i röran lite oh mysa med min lilla familj=)

Ha en bra helg!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro Barro Smarro

Åh vad kul med fest!! Roligt att den blev lyckad.Jag vill höra allt om den sen och gärna se lite foton om det finns... ler Ha en bra helg!

2009-06-05 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback