Jaha...

det var den sommaren det.....hatar höst....blääää!!!!!!!!!!!! Allt bara kör igång på samma dag känns det som. Mitt stackars huvud hänger inte med för fem öre. Båda pojkarna på nytt ställe, ingen av dem talar om om de trivs eller ej, vad ska en mamma göra???? Sluta hönsa??!! Jag....aldrig!

Hunken hemma utan jobb, tokstressad, han kan inte vara ledig!!!! Kanske nytt på gång....hoppas hoppas!

Hundarna tre....ja, vad ska man säga??? Galna, fina, gosiga, dryga, överjävliga på samma gång...

Stora utgifter och små inkomster...nån som kan lära mig trolla med knäna???

Vill ha kul, njuta, vara oroslös och fri men måste samtidigt ha stenkoll, dags att lära sig släppa liiiiiite på kontrollen??? Jag?.....aldrig!

Ha det!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Hönsmamma?? va e det asg HAHAHAHA klart man ska va hönsig dom e bara små en gång=)

Ja en miljon vore inte dumt att vinna=)

kraam o kaffe mycket mycket SNART

2009-08-22 @ 09:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback