Vad glad man blir!

när man trots sin otroliga träningsvärk dammsuger i hallen för att det är ett ton grus där. Sen går man och klär sig lite och när man kommer tillbaka ut i sin nystädade hall har Nisca smugglat in en pinne som hon demolerat över hela hallgolvet *skrattar hysteriskt*

Ibland önskar jag att man kunde suga tillbaka ett sms. Jag skickade iväg ett till Hunken med dagens planer (vi ska på utvecklingssamtal) Tyvärr hamnade detta sms hos min pappa (jag har både hunken och pappa inlagda som ICE.nummer i mobilen så jag tar lätt fel där). Nu är han jätteförvirrad och skickar det ena konstiga sms:et efter det andra. Kan tillägga att det är en stor ansträngning för honom att skriva ett kort ja...*asg*
Nu blir jag tvungen att ringa upp honom och tala om att det inte gäller honom för han lyckades inte öppna sms:et med förklaringen i, då måste vi prata om en massa annat också och jag har inte tiiiiiid nu, han kan prata min far ja...

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback