Barnarbete här...

Lillis har rensat skohyllan, plockat ihop ALL smutstvätt som fanns här och där i huset:-) Nu är han igång med dammsugaren, plutten! Det är faktiskt inte så att jag på något vis har tvingat honom till detta utan dammsugning är tydligen hans passion. Han fullkomligt kastar sig över snabeldraken när jag drar fram den...Nu har han dammsugit i en halvtimma och jag funderade på om det inte var klart snart. Då säger han:

- Näe, inte än. Jag måste städa tills jag kan byta blöja på dammsugaren....

Hahaha, han väntar på att påsen ska bli full, han älskar att byta den. Då lär han hålla på ett tag, vi bytte i helgen...

Under denna tid har jag lagt in våra räkningar som inte alls var så hiskeligt många som jag trodde, min lön var också ok faktiskt. Ahh, sånt här ger mig ångest men nu är det gjort...

Dags för kaffe på maten:-)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

Ja de är tråkigt men tur kaffe finns så man kan bli sig själv för en stund=)=) nej nu e det jobbet som gäller o imorgon ska ja sjunga singstar igen=)=) mkram,

2008-09-25 @ 14:42:45
Postat av: Carro

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tror jag kissar i byxan snart åh jisses vad roliga kommentarer lillis har!

Ni är så roliga fniss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback