Just ja!!

Jag har ju klivit över det magiska sträcket och blivit tant nu:-)
Fyllde 30 (!!!) förra veckan. Kalas var bra, presenter var mycket bra och spa var perfekt förutom att jag har massagefobi. Hahaha, snacka om att känna sig malplacerad. Alla andra stod i spat och såg fram emot diverse knådningar oh dylikt. Jag sprang omkring och letade gömställen, fniss!

Måste jag alltså bli mognare nu??!! Det känns så. Måste jag bada utan anka? Måste jag börja gilla sparris (uäh!)?? Måste jag engagera mig i mitt pensinsspar??? Svåra frågor...Känns som jag borde bli sm de där människorna som verkligen tar livet på allvar och går omkring och ser seriösa ut. Nä, jag känner mig inte som 30 ännu, det måste nog sjunka in lite:-) Alltså...ankan:check....badkar:check....Plums!

Jobba ikväll, imorgon, lördag och söndag...suck!

Tjing i vårvädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback