Om man bara...

kunde rycka tag i sig själv och säga: Skärp dig!!! Är så nedras sjukligt trött att jag överväger att gå i ide för vintern. För att få leka lite hypokondriker vil jag rada upp mina symptom här:

1. Trött så jag kan somna stående vlken tid på dygnet som helst oavsett hur mycket nattsömn jag har fått.
2. Frusen så in i bomben, stackars Hunken har fått skäll för att han inte höjer värmen men man borde kanske inte frysa om man har 22 grader inne.
3. Noll lust till...(det får ni räkna ut själva ;-)
4. Ledvärk på olika ställen olika dagar.
5. Humör sm Kalle Anka
6. Noll tankeförmåga utöver middagsplaner.
7. Kan inte slutföra en mening.
8. Höstdeppkänsla

Summerar man detta kan man enkelt räkna ut att det vore på sin plats med ett sköldkörtelprov och det har jag gjort nu, väntar bara på svaret....men vad gör jag om det är nomalt???? Jag är inte normal  nu och det vore otroligt skönt att få veta orsaken.

Idag har i alla fall barnen åkt till famor, de ska till Stockholmimorgon och gå på museer. kul för dem!

Hunken är på hundkurs och jag sitter och tittar på ett diskberg som vägrar krypa in i diskmaskinen själv. Borde kanske ge det en knuff men når inte att sparka mig själv där bak.

Jag fyller 30 i början av nästa år och har önskat mig en sån här:

image24
En massagefåtölj. Tyvärr kostar den runt 20 000 så det får nog bli en dröm bara. Förstå vad jag skulle försumma familjen och bo i den där istället, haha.

Chili con carne och diskplockning står på min lista nu. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Eva

gud vad skön den stolen ser ut! Hoppas att du får den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback