I hate Herbie!!!

Kan någon tala om var nöjet ligger i att se en film om och om och om och om igen!!?? Minstingen har fastnat för Herbie av alla filmer, ve och fasa!! Jag hör denna film från morgon till kväll när jag är ledigoch har ledsnat ordentligt...

Som den otroligt pedagogisk föräldern jag är försökte jag gömma ovan nämnda film en dag vi var hemma...efter en halvtimma gav jag upp och plockade fram den. Första tanken hade varit en tv-fri dag helt och hållet, andra tanken blev "vad som helst utom Herbie" men när vi gått igenom ca 50 ilmer med ett rungande "NEJ!!" till svar kapitulerade jag. Vid det laget satt sonen med stora tårar rullande ner för kinderna och stora frågande ögon, ett mammahjärta tål inte sådant! Bara han inte blir besatt av Lindsay Lohan...

Under sommaren-08 händer det på riktigt!!! Då blir jag en valpägare till en liten Rottisdam. Planerar för fullt nu så att det klickar med lång semester och bilbyte. Jag håller på att väga olika kombis för och nackdelar, vuxenpoäng på det va??!! Lutar åt en v70 i dagsläget:-)

Vi har bowlat med barnen för första gången i söndags. Jisses vad kul det såg ut när Mini sprang fram till banan, tvärstannade, la ner klotet och gav det en fjäderlätt putt :-D Jag vet inte hur många gånger vi fick kalla på hjälp för att klotet stannat mitt på banan, men kul hade Mini!! Båda barnen fick iaf varsin spare med hjälp at att det var grindar för rännorna. Storis körde mer med flippertaktiken, den var snygg den med:-D.
För övrigt VANN jag över Hunken :-P

Ha en bra dag!!!!

image23
Söt i lagom dos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback