Mmmmmm....

ledig, ledig, ledig en hel dag nu efter helgen. Njuter i fulla drag här men vädret hade kunnat ge mig lite mer cred än så här (regn, ska det va nåt va??)

Lyssnar på Sahara hotnights cheek to cheek och löööv it just nu.

Hunken ringde nyss och jag trodde han var full.Tyvärr var det inte så kul, han hade fått laga ett hål i tanden :-( Stackarn ska nog få lite mys ikväll som tröst. Tandläkare är onda människor (skrivet med en hel busslast ironi, om någon utövar yrket ;-)) Man vet aldrig vad som ska hända när man går dit, huvva! Sist jag var så knöt han fast mig i stolen och tvingade mig att dra ut en tand, ajjje!!! (tandläkarens version av händelsen skulle nog vara en helt annan men men :-)) Ont i plånboken gjorde det också!!

Nu ska jag bygga Briotåg med Mini, tjing!

image16 Gapa stort!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Åh, stackars Hunken. Mitt "överhuvud" var också hos tandis för någon vecka sedan och grävde djupa hål i plånboken...att han sedan hade mage att påstå att det var mitt fel...bara för att han hittade en förpackning fluortuggummin i min handväska som han var tvungen att testa. VAD, exakt VAD gjorde hans hand i min väska???? *moahahaha*

Postat av: Carro

Usch stackarn! Ja det e inte kul med tandläkare.Om dom kunde sänka priset lite kanske man skulle kuna tänka sig att gå dit kanske 1ggn vart 10:e år!Fniss

2007-05-07 @ 15:22:31
URL: http://smarrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback