Ibland är livets goda lite för gott för en mor...

Sitter med en kopp kaffe och försöker att ta en liten paus efter en hektisk förmiddag och lunch. Är så trött och har jordens huvudvärk. Sätter på playstation2 en stund vilket är helt mot mina principer eftersom jag tycker att barnen spelar för mycket tv-spel i dagsläget. Egobuffa önskar sig en fridens timma och förlitar sig på sony :-)

Tjohoppsanhejsan, det tog fem minuter innan kisarna hade hittat på ungefär fem nya fula ord att kalla varann. Varför??!! Är det för mycket begärt med en kvart i soffan??!! Jag tycker inte det men mina barn och alla högre makter har satt detta i system, urk!

Kommentarer
Postat av: Zoégas

Ditt sista stycke där känner jag igen, myyycket väl *hrmpf*

Postat av: Hosanna

Hur går det med html-pillandet? Ser ut som om vissa saker förskjutits en aning. *s*

En kvart i soffan är definitivt för mkt begärt. Själv kämpar jag för att hinna göra det jag ska på toa innan någon hänger i handtaget. *höjer fanan och visslar upp till kamp*

2007-01-30 @ 17:48:10
Postat av: Hosanna

Blomman måste jag ha din e-postadress för att skicka. Men du kan ju ersätta med vilken bild du själv vill ladda upp bara för att testa.

2007-01-30 @ 20:09:21
URL: http://hosannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback