Buffa går in i eran organisera mera....

Har drabbats av plåtterfobi.... Vi har ju flyttat från hus till lägenhet och gått ner i kvm ganska rejält. Trots ett antal vändor till tippen har vi så mycket grejer kvar... Hatar att se bokhyllan i hallen digna över av papper och pärmar och...ja, allt....
Igår var vi på ÖB och jag köpte tre pappkartonger för 29 spänn, vilket klipp! De passar precis in i hyllplanen så nu ska här packas in och märkas, he he. Kanske lägger in före och efterbilder senare om jag blir klar :)

Även min garderob har fått sig en snyting. Jag har så mycket fina "innan jag fick barnkläder" som jag vägrar slänga. Varför lurar jag mig själv och tror att min 20-årsfigur bara ska komma tillbaka en dag. Jag gör ju inte många slängar för att det ska bli så iaf *skratt*

Nu ska jag bara fylla den igen med kläder i rätt strl, alltså INTE min drömstrl. Men stilen, Buffa, stilen?? Vad har jag för stil egentligen. Det är med fasa jag bläddrar på nätet och ikataloger och inser att det inte är mycket jag vill ha där...Men det är väl inte så att min stil har blivit flåsisar och urtvättad top *ve och fasa* Nä, det här måste utredas mer....

Kommentarer
Postat av: EllaNora

Jag tror din stil är lite bohemchic... Och du jag kan inte gå i de där skorna!:-)

Postat av: Gnagarn

Fråga mej inte hur jag hamnade här ;) Men trevligt var det och jag är så där knäpp att jag älskar att rensa och ser fram emot att packa/rensa

2007-02-01 @ 08:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback