Kör en liten lista idag :-)

5 dåliga saker just nu:

1: Idag är det 6 år sedan min mamma somnade in för evigt, saknar!!!
2: Jag har två tråkiga måsten att göra idag, kan inte skjuta på dem mer, suck!!
3: Jag är så trött men vill så gärna träffa folk, det går inte ihop.
4: Det är alldeles för långt kvar till flytten, 6 veckor, grr!
5: Vädret, kallt, regnigt och blåsigt, urk!


6 bra saker just nu då:

1: Jag är kär, fortfarande efter 12 år:-))
2: Två perfekta små kisar har jag fått, mammas älsklingar!!!
3: Jag har en godisgömma (ha ha Hunken, jag avslöjar den aldrig ;-))
3: Jag har några utav världens bästa kompisar, ingen nämnd och ingen glömd!
4: Jag har tre par vårskor att inviga, varav två par är söta :-D
5: Eh, hunden är snygg trots att hon släppt päls.


Shit, överhängande positivt! Måste fila på att vara neggo alltså ;-)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Härligt att det finns små ljusglimtar i livet! *ler*

Här är det också regnigt och blåsigt men det är nästan lite skönt efter alal soliga utedagar att bara få sitta inne och slappa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback