Jobbar!

Det är helt galet hur trött man blir av att försöka återgå till ett för mig normalt liv. Men...bitarna faller på plats och jag kämpar på. Är så glad att jag från den 16 januari är min egen igen. Att jag får jobba och få lön, att inte behöva skicka intyg hit och dit. Det ska gå bra, det ska det!

Blodsockret har legat helt åt fanders i över en vecka nu, jag har nåt strunt i kroppen, en infektion som inte riktigt bryter ut, småfebrig och hängig men nu verkar det ha vänt. Hoppas blodsockret också vänder.

Jag har bett Storis att skriva en liten text om hans tankar kring Diabetes. Han filar på den nu och jag hoppas kunna publicera den snart! Den som väntar pånågot gott...

ha en bra måndag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback