Big misstake!

Tog ett blodsocker utan glasögon på igår...Gissa hur det gick??

Mådde tjyvens så jag antog att det stämde med 2,4 mmol...Juice, macka och 3 rutor choklad sen var det HIGH på mätaren. Fattade ingenting förrän jag kollade igenom historiken och såg att det stått 24 mmol...Ptja, det var ju en enorm skillnad.
Vågade inte korrigera allt för mycket innan jag skulle sova eftersom Hunken jobbar natt så nu sitter jag här med 15,2 i morgonvärde. Duktigt Hanna! Verkligen...

Just idag blev det dessutom bråttom på morgonen, jag körde Storis till skolan och fastnade med bilen i backj**eln upp till huset. Utan vantar och mössa med endast en fleecetröja sprang jag i 15 minusgrader upp och ner i backen och grävde med stelfrusna fingrar i en hink med fruset grus...



Jag gillar inte vintern men det gör de här två i alla fall!

Humöret, ja man kan nog kalla mig blodsockerstinn!

Happy friday på er!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej Hanna. Hu det låter helt hemskt att gräva i iskallt grus under lätt panik med ett blodsocker på 15. Hoppas att det balanserat sej för dej. Inte kul att ta miste sådär och tro att bs är lågt istället för högt. Ibland känns de lite lika tycker jag. Eller mer att man kan förväxla dem.

2012-02-04 @ 14:14:58
Postat av: Insulinbella

Oops typiskt en sån grej som man skulle kunna göra själv;)

Hoppas du fick ner det bra sen!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback