Nä men nu blev det så där igen...

Helgen blev helt utan inlägg. Jag har jobbat och varit på utbildning och då blir jag banne mig så trött så det finns inte på kartan att sätta sig vid datorn. Finns knappt på kartan att göra något alls utöver det...Den däringa läkaren kunde nog sin sak när han bromsade lite på min återgång till fullt arbete, heder till honom!

Jag jobbade hela lördagen och spenderade söndagen på brukshundklubben. Där var det en heldagsföreläsning om problemhundar och problembeteenden hos hundar. Mycket lärorikt och intressant. Jan Gyllensten hette föreläsaren. Det är så roligt med förkovring inom en hobby. Jag kan inte få nog och det bara ramlar ner klarhet efter klarhet med alla kurser och föreläsningar. Herr Gyllensten med sin enorma erfarenhet påstod mycket ödmjukt att fullärd blir man aldrig. Så sant som det är sagt! Jag hoppas bara att jag lyckas fylla min kunskapsryggsäck med så mycket att jag faktiskt kan dela med mig av det till andra.

just nu sitter jag och väntar ut resultatet av en rejäl korringeringsdos. Jag ligger högt igen pga alla värktabletter jag knaprar nu. de inflammerade höfterna ska motas i grind med en kur Diklofenak, inte min mages favoriter, ovanpå det ska det knapras alvedon och tradolan. För att öht kunna stå på benen har jag fått tabletter för magen också...Behöver snart inte mat, äter mig mätt på piller istället. Det ska bli såååå skönt den dagen jag slipper tabletterna!!!

Och nu kom Mini upp med täppt näsa och önskan om sällis...

God natt på er!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback