Lååånga dagar!

Det är riktigt långsamma dagar tycker jag när det är så grått. Jag längtar efter en långpromme med hundarna men så länge höfterna är inflammerade får jag vackert ta det lugnt.

I natt hade jag lågt blodsocker hela natten, jag åt ett rejält mellanmål innan jag la mig men när jag kollade sista vändan innan jag somnade låg jag på 4,8 mmol. Vaknade vid 03 och hade 2,8 mmol, åt russin och somnade om. Låg igen vid 05, russin igen (orkade inte göra något ordentligt) och hade 4,4 mmol när jag gick upp. Fy vad man är trött efter en sån natt.

Det positiva är väl att trenden med höga bs har vänt nu. Jag verkar inte vara resistent längre så nu kan jag ta tag i att göra inställningarna om någon dag=)

Idag ska jag försöka roa Storis och Mini. Svårt med en gipsad unge och en som är så uttråkad att han far omkring i huset som en orkan och ställer till trubbel...Mini skulle behöva ut och springa av sig ordentligt och Storis skulle behöva ut och få frisk luft. Ingen bra ekvation precis!

Hoppas ni får en mysig lördag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja ,svårt när man vill komma ut men det är en massa hinder runt det.



Skumt; mitt blodsocker har också legat lägre på det sista. Hade stora problem med höga och hoppande blodsocker för ett bar veckor sedan. Men nu verkar det ha stabiliserat sej.



Jobbigt för dej med så låga socker ändå.



Jag har tröttnat på Dextro, saft, godis och Festis och har nu köpt hem Sockerdricka istället som omväxling.



Hoppas du får en fin vecka! :)

2011-11-07 @ 11:19:59
Postat av: JOAKIM

Eftersom du fick boken av mig så vill jag ha en gentjänst hehe.?



Om du vill!? Skriv ett inlägg om detta.



Länk här -
https://www.bayerdiabetes.se/Medlemsklubben-simplewins/Dromfonden-simplewins/Rosta-pa-din-favorit/



Läs mitt senaste inlägg!



Tack!

2011-11-07 @ 19:16:14
URL: http://diabetesmannen.se
Postat av: JuliA

fy vad jobbigt med flera låga värden under en natt.

jag själv vaknade av lågt bs fem nätter i rad förra veckan, usch man blir alldeles matt..

2011-11-07 @ 23:05:43
URL: http://diabetesjulia.blogg.se/
Postat av: JOAKIM

Usch. Det där är hemskt jobbigt!



Tääär på kroppen..!

2011-11-08 @ 17:24:17
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback