Dag 9...

Min favoritfödelsedag...

Nu har ju inte jag fyllt år på måååånga år, slutade någonstans vid 25;)

När jag var liten jobbade mina föräldrar på en teater- och konferensanläggning. på min 10-årsdag hade jag disco för alla i min årskull där. Det är nog det roligaste kalaset jag kan minnas från min barndom. Min mormor hade bakat en jättelång tårta, jag gissar på en sisådär 4 meter iaf. Den stod uppställd över tre konferensbord, ha ha ha! Discot hade vi på scenen med blinkande ljus och hög musik. Mina föräldrar var nog rätt trötta efter den kvällen, vi var ca 70 st 10-åringar som sprang omkring och det lät nog rätt så bra där=D

Annars tycker jag att min 30-årsdag var fantastisk. Lagom mycket folk, god mat och ingen hysteri! Jag och Hunken fick åka på spa över en natt, det var underbart!


Idag bär det av på bassängträning, känns underbart. Här är det -12 grader så jag fryser, då längtar man efter att få kliva ner i det varma vattnet!
När barnen kommer hem bär det av till Västerås för ett biobesök i 3D, ingen av oss har kollat på 3D innan så det ska bli spännande. Men killarna vet ingenting, de tror att vi ska åka och storhandla =D

Nä, dags att rasta hundar och packa badväskan!

Ha en grejtans dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback