Attans då!

Vi ska byta bredbandsleveratör och något har gått snett så nu sitter vi här utan bredband i 4-6 veckor=(

Har ett riktigt långsamt dåligt mobilt bredband just nu och varje sida tar typ 5 min att ladda upp så det kan tänkas bli lite stiltje på bloggen ett tag tyvärr om vi inte kan trimma upp det här så länge. Jag kommer att skriva men kanske inte varje dag...

Idag har jag varit och hjälpt min kompis att flyttstäda. Nisca satt i buren i bilen i skuggan på gården där vi var. Plötsligt hörde jag hur hon började skälla som bara den. Hon är vanligtvis knäpptyst i bilen annars så jag tittade ut. Där står det en riktigt påtänd kvinna och hetsar henne och slår på buren! jag bara flög ut ur huset och vrålade till henne att ge f*n i hunden. Inte brydde hon sig....Hon fortsatte att slå på buren och skrika och försöka få tag på Nisca som var alldeles livrädd. Efter en stund ger hon sig plötsligt av och jag stod där totalskärrad. plockade ut Nisc ur bilen och kollade igenom henne men hon var oskadd. Hon hade blivit så rädd och trängd att hon kissat på sig och tömt analsäckarna i buren. Fan rent ut sagt vad arg jag blir!!!

En stund senare ser vi hur hon skallar en man längre upp på gatan så då ringde vi polisen och de kom och hämtade upp henne. Hoppas hon blir kvar en stund (lär väl bli några timmar bara).

Adrenalinet pumpade upp mitt bs rejält och det har inte landat ännu, jäkla kärring!

Hoppas ni haft en fin dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Va fan var det för kärring? Kolsva bo eller?stackars vovve kram

2011-04-25 @ 20:32:20
Postat av: Anonym

H2:s granne =/ Blond, 40-50 år, oftast dyng eller påtänd.

En av anledningarna till att de flyttar...

2011-04-25 @ 22:31:46
Postat av: Anna S

Men nej, vilken läskig människa! Vissa har "some nerve". Påtända personer är riktigt läskiga. Jag och min syster blev påhoppade av en på stan för några år sedan. Vilken tur att du fanns där för Nisca när hon var så skärrad. Nej ,riktigt hemskt.



Vad trist att det strular med ert bredband! Ser fram emot de inlägg som blir iaf. Bra att du inte försvinner helt. :)

2011-04-26 @ 10:25:18
Postat av: Emma

Nämen shit alltså. Va läskigt. Stackars vovve!

Postat av: Sandra

Hua då! :o

2011-04-27 @ 14:08:57
URL: http://ohpoop.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback