Ibland blir man bara så less...

på att tjata, tjata, tjata osv=(

Vaknade med ett blodsocker på 2,9, då är man inte upplagd för att curla sina barn vill jag lova. Just idag hade de tydligen bestämt sig för att bli förlamade=( Inget jag sa eller gjorde gick in så det slutade med att jag morrade, gick ut i köket och drack lite nyponsoppa och faktiskt struntade i om de skulle hinna eller inte, suck!
När sockret stigit till 4,9 kavlade jag upp ärmarna och brassade på barnen så de hann faktiskt med bussen=)

Idag ska jag på arbetsplatsträff, det ska bli så roligt att träffa alla, jag saknar mitt jobb otroligt mycket. Vad är det man brukar säga, man saknar inte kon förrän båset är tomt=) Nu har jag ju mitt jobb kvar men jag vet ju inte när jag kan börja igen, hoppas på mycket snart i liten skala iaf...

Inget svar på mitt mail till polisen ännu...


Saknar fortfarande värme! Bilden är från Ljustjärn där vi stod med husvagnen i somras=)

Frukost sen dusch!

Finns tydligen några som läser bloggen iaf=) Lämna gärna en kommentar, jag bits inte=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: jessie

nej men du slåss med bollar hahahaha

2010-09-15 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback