Dagens göra...

blir först och främst att handla. Slut på det mesta i kylen och att småhandla varje dag är inte det bästa för ekonomin precis...

Ska försöka träna med Nisca lite också om axeln tillåter det. Det är kallt idag och det är tydligen något som påverkar smärtan till det sämre tyvärr, bara att klä på sig ordentligt!

Jag blev faktiskt förvånad imorse när jag insåg att det redan är onsdag, jösses vad veckorna går fort trots att jag tycker att tillvaron utan att jobba är långsam!

Vaknade på 3,7 imorse, inte bra men jag är ändå glad att det är åt det låga hållet. Äntligen börjar den jäkla insulinresistensen ge upp. Jag kommer inte att ge mig förrän det är bra igen!!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback