Goda tider!

Blodsockret håller sig stadigt=) Jag har som mål att inte överstiga 10 mmol/L och har äntligen lyckats en hel dag. Jag är helt övertygad om att smärtan jag har i axeln efter älgolyckan är boven i drnat med min envisa insulinresistens men u vrkar jag äntligen ah lyckats med att ta kontrollen igen! Skönt!

Sen måste jag kolla upp hur jag ligger under natten men jag har såååå svårt att vakna när jag ställer klockan på småtimmarna. Jag bara stänger av och somnar om...HAr pratat med ssk om en cgs-mätare, får se om det blir så.

Idag blir det en utflykt i skogen med barnen och kompisar. Vi ska utforska något som heter trånggatan ett berg som gått mitt itu och skapat en trång gång som man kan gå igenom. Spännande. Korvgrillning och fika står på planeringen, mys!

Ha en riktigt bra söndag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va skönt att det håller sig.. Det är ju faktiskt så med vår sjukdom att det kan vara många saker som ställer till det och då blir det svårt.. Hoppas att det fortsätter att vara bra =)

Postat av: emmet

det är underbart! :D sådana dagar gör så otroligt mycket! :) jag låg precis på 6.6 i bls så jag är glad :D

2010-10-03 @ 22:18:18
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback