D-day!!!

Idag är det dags! Pumputbildning=) Det dröjer nog ytterligare några veckor innan jag får sätta igång med pumpen men detta är äntligen ett steg på vägen...(hoppas ändå lite på att de ska tycka att jag kan få börja nuuuu, jag är redo, jag har gjort det förut så jag ser inga hinder).

För övrigt har det varit kanonbra med bråkpojkarna, kvällen igår var lugn och morgonen likaså, jag är så tacksam!!!

Bilderna kom inte in igår, valde att njuta av lugnet tillsammans med min kära istället för datorn men de kommer....ska bara se till att få lite tid över!

Läkarbesöket igår gav mig inget svar på vad jag lider av tyvärr. Mina nackproblem gör det svårt att bedöma axelsmärtorna. Nu fick jag Tradolan att kombinera med de andra värktabletterna för att kunna sova. Jisses vad yr jag blev när jag tog dem igår:O
Vet inte om jag sov bättre, vaknade flera gånger av det onda men tyckte nog att det iaf var lättare att somna om igen...får nog ge det ett par dagar.
Fick göra en ny röntgen av axeln, visade inga skelettproblen. Fick akutremiss till magnetröntgen av halsryggen, kan ev vara ett diskbråck där. Ibland tycker jag att det låter som jag är 100 år=) men jag är glad att man blir tagen på allvar och att jag har en toppenläkare med engagemang, ros till honom!!!

Hunken och jag hade en sån där kväll igår där kommunikationen totalt havererade=( Misstolkningar, missförstånd och trötthet hos oss båda var problemet. Gillar inte att vara osams och gå omkring och morra...Det är rätt pressat just nu med allt, jobb, sjukskrivningar, barn, hus...ja...livet helt enkelt. Vi redde ut det och jag är så tacksam för att vi faktiskt har förmågan och den personkemin som gör att vi båda kan kliva tillbaka ett steg, tänka efter, diskutera och kompromissa. Vi är ett bra team helt enkelt=)

Nu är det dags att printa ut lite blodsockerkurvor till eftermiddagen!

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: catta

hej tjejen!

tackar... ja tanden känns bättre men ej bra! kändes som ja varit med om en bilolycka:)



såg att du fått tradolan! ta de lungt med dessa då ja ätit dessa sedna 05, man blir snabbt beroende!

tradolan hjälper nerväsmärta.... de tar oftast ngr dar innan du känner resultatet!!

Hur mcyket får du ta. är de 50 el 100 mg?



varning ialalfll för dessa!!!!:.. läkaren brukar vara sparsam med att skriva ut eftersom de även är kallad !"nya ungdomsdrogen!....



hopopas du mår bra! o bs är bra även din skada!!

kram catta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback