Måndag igen...

helgen har gått alldeles för fort. Det har varit fullt ös hela tiden. Kalas igen i fredags, grönan i lördags och i söndags var vi iväg och köpte oss en bättre begagnad husvagn, det är nog det enda sättet vi kan semestra på med tre hundar och två barn:-)

Det var en lång men otroligt kul dag på Grönan. Jag älskar att åka karusell och barnen visade att de brås på sin mor. Tyvärr lyckades vi ju pricka in Stockholm marathon-dagen så det var ju packat med folk där i det fina vädret. Vi fick stå och vänta i 45 min vid varje karusell för att kunna åka. Mini var jättemodig och åkte Vilda musen med stor glädje, farmor tyckte den var jätteläskig *skratt*
Storis och jag åkte Kvasten flera gånger, den påminner lite om hang over som fanns på liseberg förut, jättekul!!!
Hunken var tyvärr jättedålig när vi var där, superallergisk och bihåleinflammation så han spenderade mest dagen med att leta skugga och ta det lugnt, synd!
Vid 20-tiden gav vi upp grönan och tog djurgårdfärjan och gick en sväng i gamla stan innan vi hoppade på tåget hem, det var jättemysigt.

Igår skulle vi ta det lugnt men vi struntade i det och började leta husvagn på blocket. Vi hittade en äldre Kabe i Nora som vi skulle titta på. Kastade av barnen hos farmor så de kunde duscha medans vi åkte iväg... Den var jättefin så vi slog till, nu är sommaren räddad:-)

Idag ska elektrikern höra av sig och tala om om det där kretskortet kommit, jag börja verkligen sakna varmvatten nu...

Jobbar mellan 14-20 sen sova igen:-)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback