Betongbuffa goes lantlig!!

...eller ja, jag hoppas iallafall det! I fredags tittade vi på huset D. Både jag och Hunken drog efter andan direkt när vi klev in. Det var en välkomnande ombonad atmosfär som jag bara älskade. Huset ligger i de trakter som Hunken växte upp i så det känns extra kul att vi kanske ska bo där. Det är ett gammalt missionshus, rött med vita knutar. Vi får carport och snickabo, barnen skulle älska det! Drömmen är nära....så nära...och jag är livrädd att den ska ryckas ifrån mig när vi är så nära...

På onsdag börjar budgivningen! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Varmt lycka till!

Postat av: helena

Lycka till!

2007-03-15 @ 09:32:01
URL: http://helenaonline.wordpress.com
Postat av: egobuffa/Ostbollen

Tack båda!!! Nu är vi mitt uppe i det. Jag har nog aldrig varit så här spänd förut *s* Tur att man inte handlar hus lika ofta som mjölk ;)

2007-03-15 @ 09:49:46
URL: http://egobuffa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback