Vrid ur mig,stampa på mig...

..ja gör vad sjutton ni vill för jag kan inte bli mer slut än så här.

Mini fick sitt OK, det andra för veckan. Ingen mer hjärtmottagning för honom, frisk där med,yyyeeeiii!!

Efter sjukhusbesöket skulle lantisarna passa på att åka till IKEA och lite andra affärar och flanera. Moster var med i släptåg och vi åkte ut till Hälla i Västerås. Handlade lite basplagg på HM samt lite till jobbet (kläder på rea som inte gör något om de blir fläckiga eller förstörda)

Inne på IKEA tog servettdjävulen över och jag handlade inte mindre än fem olika servettsorter. Jag älskar servetter, det är så roligt att kunna duka och matcha med olika färger och motiv. Hunken var mäkta imponerad dock, han anser inte att man behöver ha *räknar * 16 sorter. Men det tycker jag :-)

Några bordstabletter, en toaborste (klassiker va?) och lite blockljus med dekoration slank också ner. Jag är en riktig sucker för ljus också men syrran höll ett hårt tag om min ärm när vi passerade alla lyktor, doftljus och lulllull:-) Jag hade bett henne att stoppa mig efter jag hittat grå ljus på ett passande fat till köksbordet och hon höll stånd in i det sista *duktig*

Justja, Mini fick en råtta också på IKEA för väl godkänt läkarbesök.

Storis kom hem samtidigt som oss med rosor på kind. Han är ytterligare ett steg närmare simkunnighet då han varit på simskola.

Nu ska Buffa sova sött!!!

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Grattis till okejet!
16 servettsorter. *skakar förbryllat på huvudet* Här har vi hushållspapper på megarulle till vardags som till fest, något som min gubbe inte är så road av. Fast praktiskt är det - en servett suger ju inte gärna upp ett glas mjölk i ett huj. *s*

Postat av: egobuffa/Ostbollen

Ha ha, jag vet *skakar på huvudet* men vi har hushållspapper till vardags med :)Med en 2,5-åring åker det ett och annat glas här med. Tackar för Gratulationen!

2007-02-01 @ 22:04:36
URL: http://egobuffa.blogg.se
Postat av: Zoégas

Ja, IKEA har väldigt fina servetter *håller med* =) Tack för din kommentar hos mig!

2007-02-01 @ 22:56:18
URL: http://zoegassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback