Tålamod...

är inte alltid min starka sida. Jag har klickat hem en present till Hunkens födelsedag i början av oktober. Den har kommit nu och jag vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att ge honom den innan. Jag är så där...Tycker att det är kul att ge bort presenter och speciellt om det är något som jag verkligen vet att han vill ha=)

Kan ju inte skriva här vad det är heller....gah...det bubblar i mig. Jag vill bara ge honom den nu!

Samtidigt vill jag ju att just födelsedagen ska kännas speciell, att han blir uppvaktad då och inte flera veckor innan så det är bara att ha tålamod och vänta, inte det lättaste...

Idag är jag ledig och tänkte städa, det är så tråkigt! Men här är det nödvändigt just nu. Alla i familjen har haft en rätt fullsmetad vecka vilket innebär att vi mötts i dörren och ingen har haft tid att plocka och dona med huset. Här är det alltid grejer överallt! Lappar från skolan, post, leksaker, skor, hundgrejer, tidningar, laddare, headset osv... Hur gööööör folk som alltid har det tipptopp hemma???? Jag klarar det inte alls. Ibland är jag livrädd att det ska komma någon på oväntat besök och se sk*ten...Så ska det väl inte vara heller;) Besök ska ju vara välkomna!

Häpp, dammsugardags då!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback