Alla mina 50 000 läsare!

Ha ha ha! Nu satte ni i halsen va?? Nä, jag vill skriva ett inlägg om en sak jag tror på och jag behöver er hjälp!

Det pågår en tävling på Bayer Diabets cares hemsida. En tävling där en person kan vinna möjligheten att förverkliga en dröm. Jag har röstat på
Joakim och hans idé om att göra en ärlig dokumentär om ungdomar med diabetes. Jag tror på den idén! Jag hade behövt något sådant i min ljuva ungdom, den hade hjälpt mig att inte se på mig själv som annorlunda och konstig. Det hade styrkt mig i min osäkerhet!

Så, därför, mina läsare (ni är tyvärr inte 50 000, det hade ju varit idealiskt nu), gå in här och rösta!!! Även om ni själva inte har diabetes kanske ni känner någon som har det och skulle bli hjälpt av det här.
Glöm bara inte att genomföra hela röstningen, dvs att bekräfta rösten via mailet du får, annars räknas den inte!

Så... nu lutar jag mig tillbaka och väntar...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Taaaaaack så mycket!

Postat av: JR

Har redan varit inne i röstar på Jocke

2011-11-25 @ 13:24:59
Postat av: Anna S

Hej! Jag röstade också på Joakim för några veckor sedan. Det var något fel på länken där man skulle bekräfta den, så de sände en ny och då verkade det funka.



Bra idé med en dokumentär om och av diabetiker!

2011-11-25 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback