Miniblogg...

i dubbel bemärkelse. Det blir inte mycket bloggat med en Mini som ömsom är sjuk och klängig och ömsom pigg och uttråkad...
Jag hänger inte riktigt med i svängarna här och det har blivit så att sockret har farit lite åt alla håll och kanter utan kontroll för mig. Jag har inte lagt ner så enormt med tid på detta då jag ägnat mycket energi åt lillen istället.Ibland är mammarollen långt mycket viktigare än en dag med bra värden...Sömnen har också varit sisådär med, inatt sov Mini men då var det dags för min egen värk att hålla mig vaken istället, Typiskt!

Eftersom det är confession monday så väntar jag med att skriva de futtiga få värdena jag har tills ikväll...

Ha en bra dag!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback