Bröllopsdag på fredag!

Tänk att det gått ett år sedan vi slog till=)



På torsdag tar vi hela familjen och åker på kryssning. Barnen ville så gärna göra det och jag vek mig. Jag vet ju inte riktigt hur det kommer att gå med den långa bussresan. I värsta fall får jag helt låta bli att dricka något så jag kan knapra piller. Hoppas det löser sig!

Jag har lite tagit semester från pump och bs. Jag tar mina bs dagligen men lägger inte så värst mycket energi på att analysera. Jag tycker det är svårt med värmen som kommer och går så jag räknar inte de kvalmiga dagarna som referensdagar utan försöker helt enkelt att bara hänga med. Man måste få vara människa ibland också. Generellt sett så ligger bs ganska bra ändå om man jämför med innan pumpen så det är bara att vara nöjd med läget=)

Dagarna med Mini har börjat lugna ner sig lite. Det är inte lika stora utbrott även om de kommer med jämna mellanrum. Han har förhoppningvis landat lite i att vara ledig och det går ok så länge vi hela tiden ger honom saker att göra. Nyss skickade jag ut honom för att laga ett trappsteg som gått sönder av snön, perfekt att avreagera sig lite med hammaren=)

Husvagnen är fortfarande obesiktigad=/ Det är en enorm kö på återbudslistan och jag känner att jag börjar få panik. Hatar att vara ute i sista stund så här men vi missade totalt att det var dags i år... Håller tummar oct tår för att det dyker upp en tid. Min pappa har lovat att ta den in till besiktning om det blir en tid när vi är iväg på båten. Det är tur att man har familjen ibland!


Ljustjärn där vi brukar stå med vagnen, längtar!

Ha en skön vecka!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback