Dag 4...

Låtar jag kan lyssna på om och om igen...

Det finns en eller möjligtvis två låtar som ligger mig extremt varmt om hjärtat. Den ena är Nothing else matters med Metallica, den låten påminner mig om så otroligt mycket, den är kopplad till Hunken och mitt förhållande och jag njuter varje gång jag hör den. Den andra är Don't cry med Guns 'n Roses, en låt som tar mig tillbaka till en tid som var ganska lättsam och bekymmerslös. Kan ju vara konstigt att man blir glad av ballader men så är det. De här två låtarna kommer alltid att följa mig.

Annars är jag en sån här som fastnar för en låt och lyssnar sönder den under en period, det är oftast låtar som är glädjande. Lyssnade sönder Jason M'raz låt I'm yours totalt, den var så lättsam och så rätt den sommaren=) Blir glad även idag om jag hör den men den sitter inte lika fast i min hjärna längre...

Precis som jag skrev i förra inlägget är jag en ombytlig musiklyssnare och det kan nog beskrivas så i det här inlägget också, är jag nere en period hittar jag en låt som lättar på humöret och sen går den låten om och om igen, vilken det blir beror helt på vad jag känner för då...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback