Träning och blodsocker!

Av diverse olika anledningar har träningen skjutits fram gång på gång den här veckan. En av anledningarna har varit höga värden med lite ketonvärden...
Igår kväll slog jag till och tränade på gymet i nya skorna. Vad skönt det var. Sjönk till 3,9 efter en timmas promenerande men efter några klunkar festis var jag uppe på 6,0 igen. För första gången fick jag till det så att det inte fortsatte att vara jättelågt eller stack upp jättehögt. Det gav mig desutom ett morgonvärde på 7,6...
Jag har krånglat med mina höga morgonvärden länge nu så det var en dröm att vakna med 7,6=) Går åt rätt håll iaf...

Dagen består av lite röjning i huset sen ska vi iväg till några kompisar och äta hemlagad pizza. Hoppas jag lyckas med doserna till det, jag ska inte fega som jag brukar....

Ha en bra lördag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback