Ska man göra en krönika??

Det verkar som var och varannan bloggare avslutar 2011 med en krönika. Jag vet inte om det finns så mycket att skriva om just mitt år men jag gör ett försök!

Det allra bästa med detta år har för mig varit resan jag fått göra från att vara långtidssjukskriven till att faktiskt idag vara tillbaka på mitt arbete till 75%. Ingen är tacksammare än jag för att det har fungerat med några krokar på vägen. Att få komma till jobbet och ha arbetskamrater att prata och skoja med är fantastiskt när man hängt hemma i ensamhet så lång tid!

Jag är också så otroligt nöjd över att ha hållit ett stabilt hba1c under hela året.

Laserbehandlingarna verkar lida mot sitt slut, eller det blir iallafall glesare mellan besöken, gillas!

Mina älskade barn växer och frodas, de överasskar mig varje dag med sina kloka ord och sina hyss. Skulle inte vilja vara utan dem en endaste sekund.

Hunken och jag har firat vår första bröllopsdag och det var ju inte fy skam. Men inte kan jag tycka att det där med äktenskap på något sätt ändrade vår relation. Däremot ändrade det mitt efternamn och det ska jag säga er att det tog lååååång tid innan jag hade fattat vad jag heter.

Mina mål under 2012 handlar mest om att hålla min diabetes på mattan och att helt få återgå till jobbet. Lite planer för huset finns också samt en hel massa kärlek att dela ut;)

Gott nytt år på er alla fina!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Insulinbella

Kul att läsa en liten sammanfattning av förra året! Jag har inte orkat gjort det än men vem vet, jag kanske slänger ihop nåt sen!

Skönt att det går längre mellan laser behandlingarna!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback