God morgon!

11,0 mmol imorse. Lite högt men det beror nog på att jag hade så fruktansvärt ont i magen igår...vet inte varför men jag låg lite högre hela kvällen. Idag är det bättre så förhoppningsvis stillar sig värdena igen.

Barnen åker med farmor till parken zoo idag sen ska de sova där så Hunken och jag har en kväll för oss själva=)
Det är välbehövligt eftersom Mini är inne i en orolig period igen, nu har han haft sommarlov för länge och skulle behöva börja skolan pronto....Bara att härda ut en stund till.

Jag känner mig faktiskt lite nervös inför måndagens arbetstäning, det är över ett år sedan jag arbetade senast. Misstolka mig inte, jag tycker att det ska bli otroligt skönt att få komma igång igen. Att gå hemma sjukskriven är verkligen ingen dröm. Många tror kanske att det är som att vara ledig men det kan jag garantera att det är det inte. De första månaderna när jag hade konstant svår smärta och grava sömnstörningar fanns det inte på kartan att jag skulle kunna jobba med någonting alls men vartefter rehabiliteringen givit framgångar har jag börjat känna en gnagande oro över att vara hemma. Varje dag som har varit bra har jag funderat på om jag inte är kapabel att jobba ändå...Sen kom oftast en dålig dag och då kom också insikten tillbaka om varför jag är sjukskriven...Men nu är jag på g igen och det känns skönt!

Ha en riktigt bra helg!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback