Vädret...

håller mig borta från datorn, ingen blogg igår alltså=)

Var på APT på jobbet igår, roligt att träffa alla och jag längtar tillbaka riktigt mycket nu.

På eftermiddagen åkte vi ut i skogen några personer och la spår till våra jyckar. Nisca hade ju läxa=) Hon tog spåret fint trots att jag utmanade henne med en del grejer *stolt*. De andra hundarna skötte sig fint också. Sen fikade vi tunnbrödsklämmor med tonfiskröra i. trots att jag klämde i mig 2 st + en muffins och bara tog insulin för en klämma så hade jag 7,2 i bs efter! Jag älskar verkligen våren och att snön är borta, kan inte få nog!

Nu ska vi ut och köra ett uppletande med vovvarna. Kaffetermosen åker med!

Hoppas ni får en bra och solig dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja nu verkar våren vara här på riktigt. :)

Vad skönt att bs höll sej fint med.

2011-04-14 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback