Uppe med tuppen!

Shit vad jobbigt det var att kliva upp imorse, somnade inte särskilt tidigt igår=) Men jag fick hem Hunken i ett stycke och nu sitter jag med en kaffekopp. Det finns ingenting som slår morgonkaffet!

Körde samma frukost idag, keso och bär. Tröttnat lite på yoghurten så nu får det bli så här ett tag. Jag kan inte äta smörgås på morgonen, bs sticker iväg ordentligt då tyvärr. Kanske tur att jag inte har någon glupande aptit på morgonen. Hade 14 i bs imorse=/ Beror nog på gårdagens godisbravader...

Ser ut att bli en solig dag igen, älskar't!!! Ska nog ringa min kurskamrat och höra om vi ska spåra idag. Vi har i läxa att lägga åt varann så att inte hundarna bara får förarspår. Hoppas hon kan, det vore kul att komma ut i det fina vädret och riktigt skönt för Hunken att få sova ifred!



Dags att fylla på kaffekoppen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Keso och bär är gott.

Jag gillar också att solen är framme så mycket nu.

Härligt.



2011-04-24 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback