Snabbgenomgång=)

07.00 Gick upp (12,2 i bs)
         Duschade
         Packade ryggan med fika och spårprylar.
         Väckte Mini.
         Rastade stora vovvarna.
09.00 Lämnade Mini hos farmor.
09.30 Mötte upp mina kurskamrater på spårkursen.
10.15 La ett utmanande spår till Nisca.
10.45 fikade med mina kurskamrater.
11.00 Gick spåret med Nisca (idag fick hon jobba hårt)
         Kollade när de andra gick sina spår, lyssnade på teorin och fick instruktioner.
12.30 Jag ska åka från spårkursen mitt ute i skogen sist och min bil startar inte!!!
12.45 Lyckas rulla igång bilf*n...
13.00 Hämtar barnen och åker hem utan att stänga av bilf*n...

eftermiddagen har spenderats ute i solen. Snart ska vi åka till affären och köpa söndagsgodis eftersom vi hoppade lördagsgodis, bara bilf*n startar....

Bs har legat kanon under dagen, lite låg innan fikat på kursen men ingen dunderkänning iaf.

Hädanefter kommer min bil inte att benämnas som Volvo utan den kommer att heta skrothög, bilf*n osv...

Hoppas ni haft en bra helg!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Eländiga bil! Tur att du fick igång den därute i skogen.



Min helg har varit väldigt bra. Gårdsstädning och idag handla + promenad med en vän. Ganska lagom och lugnt.

Bs på morgnarna har också varit väldigt bra till min förvåning.



Ha det fint!

2011-04-17 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback