Brännan...

börjar synas=) Jag har varit ute med barn och hundar och nu syns det att ansiktet är någon nyans brunare. Det tackar mitt normalt bleka nylle för.
Finns bara en nackdel med det hela, fräknarna!!

Alltså, fräknar är sött och fint på andra. Jag gillar inte alls när de dyker upp i fejset. Helt enkelt därför jag blott är 160 cm lång, tydligen (enligt andra) ser ung ut och fräknarna plussar på det där lilla gummanutseendet=/
Önskar jag vore lång och ståtlig;)

Nä, dags att fixa lunch!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: emmet

sv: ja verkligen, man blir så glad av solen! :)



hur är det annars med dig? :)



haha vad kul, jag är också precis 160 cm lång :D

Postat av: emmet

vet inte om min kommentar försvann så skickar en till :s..



sv: ja verkligen, solen gör mkt :)



hur är det annars med dig då? :)



haha vad kul, jag är också precis 160 cm lång :D

2011-04-25 @ 14:35:31
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback