Min lilla Mini!

Imorse höll jag på att sätta kaffet i vrångstrupen när Mini kom till mig och sa "Igår var det en kille i klassen som var dum mot mig".
Som mamma är det något av det värsta man kan få höra ju. Jag började genast måla upp scenarion med mobbing, förtryck och elakheter när ingen vuxen ser....mardröm för alla som har barn!
När jag hämtat mig från chocken frågade jag vad som hänt egentligen. Mini svarar " i matsalen så kallade NN mig för fjant! Det var elakt tycker jag!"
Ja, det var inte snällt sa jag, varför tror du han gjorde det? "Jag vet inte alls varför, bara för att jag kallade honom för prutt behöver väl inte han kalla mig fjant!"
Mini förstod verkligen inte logiken i detta. Jag fick mig en näsbränna eftersom jag i första stund såg mitt barn som ett offer, det slog mig inte att min Mini, min lilla snälla Mini, kunde ha startat det hela=)
Efter en ganska lång och bra diskussion verkar poletten ha trillat ner för den lilla gynnaren iaf. Han skulle inte kalla den här pojken för prutt någon mer gång och förmodligen slipper han bli kallad för fjant då=)

För övrigt la jag mig med 8,8 mmol/L och vaknade med 20 mmol/L. Det är något jag inte förstår logiken i!

Dags för lite mer kaffe!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Duktig flicka... du ser vad lite bullar kan göra med en data=)

Haha jasså startade han det hela hehe....

Jo vi drog lott här när inte du var med o du vart vald till lekledare för 16 barn på lördag =)=) HEHE

2010-09-28 @ 08:51:53
Postat av: Hanna

jamen dåså...då vet jag vad jag ska göra då=)

Postat av: jessie

Ja vi tänkte stackars Hanna om hon måste dricka kaffe hela tiden och du har ju bara lite nackskador så lek med 16 barn måste ju vara toppen medicinen=) asg

2010-09-28 @ 09:21:18
Postat av: Emma

Jag hade det så en period med mitt blodsocker. La mig på bra värden och kunde vakna sky högt. Min ssk sa att det kunde finnas lite olika orsaker. Antingen att man blir imun mot långtidsverkande, att det går ur kroppen (om du har pennor) eller att du går ner på natten fast du inte känner av det och så blir det som en rekyl på morgonen. Har du möjlighet att få låna en sån där sensor på din mott, som du ser hur bs ligger dygnet runt. Den e rätt bra för då ser man hur man ligger på natten mm.. fick oxå då pröva att sänka lantus och då blev det faktiskt bättre.. =)

2010-09-28 @ 10:17:23
URL: http://emmazorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback