God morgon...eller förmiddag...

Idag är jag lite sliten. Vi hade en jättemysig familjekväll här igår. Det bjöds på Tacos (jag vet 3:e gången denna vecka), vin, marängsviss och skratt. Alla barnen var uppe till 01 och idag är de lite slitna precis som sin mor=)

Jag hade koll på sockret hela kvällen igår och trots div sötsaker och annat så toppade jag på 14.0 vilket jag tycker är helt ok ändå. La mig med ett värde på 11,0 men vaknade med 18.1=( Ja ja, bara att hacka i sig att jag måste ha missat något...

Idag blir det lite hundträning, mest socialt för Nisca då det är lääääänge sedan jag ställde några krav på henne bland andra hundar, allt detta beror på den jäkla älgkrocken, men nu är jag på g igen=)

Ha en jättebra lördag!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback