Det man inte har i huvudet...

kommer man inte ihåg=)
Igår när jag skulle gå och lägga mig kom jag på att Storis har skolfoto idag. Han har bestämt sig för att ha en skjorta på sig och håret kammat i kamrerstil=) Han passar i det. Tänkte att jag ska stryka skjortan innan jag lägger mig men hann glömma bort både fotografering och skjorta medans jag matade hundarna.
Det innebar att vi fick en hektisk morgon, för jag hade även glömt att han har gympa, fiol och matteläxa till idag!

Storis fick alltså slutföra läxan (tre tal kvar) medans jag kammade till frisyren på honom. Sen fick han i en hast packa sina gympakläder halvnaken eftersom jag stod och strök skjortan. Kan tillägga att det tog ett bra tag innan vi hittade läxan, notböcker och två likadana strumpor. Ja ja, nu är han iväg till skolan med allt med, frisyren på plats och skjortan slät som en babyrumpa=)

Idag kommer Hunken hem!!!!!! Äntligen!

Nu: Kaffe!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback