So far, so good=)

5,2 imorse, perfekt!!!!

Sovit som en kråka (inte alls), riktig värk i axel och trist morgonhumör...ändå vaknade jag med 5,2...snacka om att det uppväger mycket=))

Sitter och njuter av att vara ensam en stund. Det är så skönt att ha en kravlös stund ibland. Det är så konstigt egentligen att jag känner sån stress och press, jag går ju hemma nu och är sjukskriven...men det känns så fel, längtar efter att jobba, att få känna mig behövd och nyttig, att få ordning på ekonomin (den lider med en sjukskrivning kan jag säga) att få träffa andra vuxna människor varje dag och att kunna stå på egna ben...Just nu är det en ganska lång stund kvar till det men jag kommer aldrig att ge upp, den dagen jag klarar att lyfta armarna och jag kan vara utan smärtstillande kommer jag att stå utanför jobbet kl 07 på morgonen oavsett om jag börjar jobba då eller inte, hatar att missa så här mycket tid också, jag kommer att känna mig som en nybörjare och praktikant när jag kommer tillbaka...

Nu ska jag fylla på kaffekoppen och tömma kameran så det finns plats för nya bilder i den=)

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nora

Det finns inget bättre än att vakna med ett bra morgonvärde :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback