Skulle inte...

ha skrivit inlägget om gnälliga människor tror jag=) Blev straffad direkt eftersom jag nu ska gnälla...

Har tagit en liten ofrivillig bloggpaus eftersom jag de senaste dagarna mått riktigt riktigt dåligt. Har inte sovit alls pga av smärta och det i sin tur har satt sig på mina blodsockervärden. Tabletterna och svängningarna gör mig så otroligt trött=( Orkar inget och är rätt nere för tillfället.

Håller nästippen över ytan med hjälp av min underbara familj och mina allra käraste vänner och bloggar flitigt igen när allt lugnat ner sig. Snart...hoppas jag!

Hoppas att allt är bra med er!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du snart mår bättre!

Postat av: jessie

snart mår du mycket bättre när du kommit igång med din nya socker nål grej=) då blir du Hannu igen en bloggande sådan=) Krya på dig vännen kram

2010-11-03 @ 09:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback